THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 17, 2011

♥~~ Cinta Siapa?? ~~♥

Mimimo mouseMutiara Kata..!! Mimimo mouse


Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang,
Yang melabuhkan cintanya padaMu,
Untuk mencintaiMu.


Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
Jagalah cintaku padanya,
Agar tidak melebihi cintaku padaMu.


Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
Izinkanlah aku menyentuh hati,
Seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang semu...


Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling dariMu..


Ya Allah,sesungguhnya aku bermohon
padaMu untuk selalu mencintaiMu.....



Tinta penaku : nasihat utk diri c!k wAnNy sendiri & kwn2 ku semua...mencintai 0rang yg mencintai kita,jgn la kita m'cintai 0rg yg hanya b'simpati & m'ngambil kesempatan kpda kita.... 
Mimimo mouse
  
                         

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...